ÁSZF

A kemencetepsi.hu weboldal és webshop böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a weboldal és webshop használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Üzemeltetői adatok

  • Cégnév: Blasch Metal Works Kft.
  • Székhely: 2852 Kecskéd, Óvoda köz 15.
  • Adószám: 13700494-2-11
  • Cégjegyzékszám: 11-09-011501
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elérhetőség: kapcsolat[kukac]kemencetepsi.hu
  • Telefon/Fax: +36 34 478 166

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A webshop kemencetepsi és tartozékai termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek. A webshopban található termékeket kizárólag a webshop szoftveren keresztül rendelhetőek meg. Az ajánlatkérő űrlapon elküldött megrendeléseket személyes egyeztetés után teljesítjük. A megrendelt termékek házhoz-szállítással, személyesen és utánvéttel vehetők át.
Áraink nettó árak, az áfát nem tartalmazzák.

A Szerződés megkötéséhez szükséges technikai lépések

  1. Jelen Szabályzat elfogadása
  2. A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezése,
  3. A “Tovább a megrendeléshez!” gombbal a “Rendelés” oldalra lépés
  4. A Számlázási név, irányítószám, város, utca megadása,
  5. A Szállítási név, irányítószám, város, utca megadása,
  6. Működő e-mailcím megadása,
  7. Telefonszám megadása,
  8. A vásárlási feltételeket elfogadása,
  9. Rendelés megerősítése,
  10. visszaigazolás küldése a megadott e-mail címre,
  11. Szállítás,
  12. Fizetés

A webshop megrendelő űrlapjának kitöltésével, elküldésével és annak a Blasch Metal Works Kft. e-mailen történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Blasch Metal Works Kft., (székhely: 2852 Kecskéd, Óvoda köz 15.) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között.

Fizetési, szállítási feltételek

Készpénzes, utánvétes fizetési lehetőség valamint kiszállítási és személyes átvétel van. A megrendelt termék személyes átvételére az alábbi címen van lehetőség:

2852 Kecskéd, Óvoda köz 15.

Szállítási feltételek

A webshopban rendelt termékek kiszállítását a Szállító által megbízott szállítási szolgáltató végzi.

Szállítási díjak

A szállítást a Royal-Sprint futárszolgálat végzi.
A szállítási díj minden esetben 3.000 Ft.

Garancia

Termékeinkre 1 év garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén személyesen vagy telefonon, illetve elérhetőségeink valamelyikén veheti fel velünk a kapcsolatot.
A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű eredő károkra.

Elállás joga

A megrendelt termék kézhez vételétől számított nyolc munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a terméket gyártó cég köteles a kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli. Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Elállási jogát a termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül teheti meg. Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 8 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik.
A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!
A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. A termék visszaküldést követő harminc napon belül a termék árát a megadott számlaszámra visszautaljuk.

Adatkezelés

Az webshop használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.
A webshop böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre  (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek. A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni
szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

Adatkezelési számok

Webáruház: Blasc635672250933122000
Regisztráció: Blasc635672255982120000
Hírlevél: Blasc635672259282698000
Kapcsolódó szolgáltatás: Blasc635672261833826000

Vitarendezés

  • Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el. http://jarasinfo.gov.hu/
  • Ha valaki panaszt kíván tenni egy vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, nem kell feltétlenül bírósághoz fordulnia. Választhatja az alternatív vitarendezést. Alternatív vitarendezésnek tekinthető minden olyan eljárás, melynek révén a vitában álló felek peren kívül rendezhetik jogvitájukat.
  • Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, az alábbi Online vitarendezési platformon kezdeményezheti a panasz bíróságon kívüli rendezését anélkül, hogy a távolság meggátolná Önt ebben. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet:
    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU